Na początek musisz wiedzieć jakie klasy masz do wyboru :
a) Alfons Ten koleś myśli tylko o kasie Ma plusy do w statach do charyzmy a jego cechy to opiekowanie się rzecz jasna i zarabiania kasy Bonus : 10% kasy wiecej z dziwek Staty na początek: charyzma = 10 a zręczność , witalność , wytrzymałość inteligencja i mądrość po 6
b)Diler Ten typ sprzeda nawet dolary za dolary . Ma plus w statach do charyzmy i inteligencji a w cechach do zarabiania kasy Bonus :5% więcej kasy za sprzedasz czegoś i 5 % do zysków w banku Staty na początek: charyzma inteligencja po 9 a zreczność , witalność , wytrzymałość , mądrość po 7
c)Złodziej okazja czyni złodzieja ale dla ludzi takich jak on brak okazji to też okazja wiec lepiej się z nim pilnować Jest inteligentny i sprytny a jego cechy to zręczność i zabieranie kasy Bonus : zabieranie kasy za pokonanie przeciwnika 10 % więcej ( jeśli przeciwnik nie ma kasy to on jako jedyny i tak ją zdobywa a zdobywa 10 % respektu ofiary)
Staty na początek : siła, inteligencja i mądrość 9 a zręczność wytrzymałość i charyzme po 7
Gangster Najpożądniejsza z klas jego staty sa rowne a jego cechy to odważny bez litości oraz mądry Bonus: Zdobywanie stat 2% wiecej i 8% respektu Staty na początek : wszystkie po 8
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
po wybraniu klasy trzeba wiedzieć np. jakie są staty ( staty dają moc każda tyle samo oprocz charyzmy = 0 ) (moc = srednia stat + polowa dmg broni + 1/5 obrony pancerza) i staty dają
staty w grze to: siła , mądrość , zreczność , charyzma , wytrzymałość i inteligencja
charyzma - wieksza ilosc kas z dziwek i mniej placisz u mechanika
inteligencja - wieksza ilość dziwek budynków z narkotykami i mniej u mechanika oraz krócej sie uczysz w bibliotece mądrosci oraz szybko sie uczysz prowadzić samochód
mądrość - ilość członków w gangu wieksza ( 1 pkt = 1 członek ) , wiecej kasy z ludzi i rabunków i mniej płacisz u mechanika oraz szybko sie uczysz prowadzić samochód
zręczność - zwiększa szanse na ulepszenie broni (1 pkt = 0,01% ) , wieksza szansa na okradniecie ( nie napad tylko okradniecie przeciwnika ) (1pkt = 0,01% )
Wytrzymałość: zwieksza ilość członków ( 1pkt= 1 członek )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nigdy nie pisz 2 razy pod rząd gdy chodzi ci o rabunek czekaj aż odpisze ci Gm lub admin i potem pisz drugi raz
W Karcie postaci jest avatar Klasy ale jeśli chcesz inny to daj stornke i ci go zrobie :)
Wszelkie prośby na gg 10169170
|